onsdag 9 januari 2013

Second Hand Boombox |

Marie:
Boombox love |

Jag har under några års tid samlat på olika sorters Booomboxs och det har knappt kostat mig någonting. Den första boomboxen jag tog under mina vingar är den som står längst upp och den fyndade jag på blocket för 280:- . Den är från 1986, året då jag föddes, och är i sjukt bra skick. Med två kassetter, ingång för mikrofon eller mp3, LOVELY. Den silvriga hittade jag i ett soprum, helt övergiven och den har jag inte testat om den fungerar än. Den orangea har jag fått av en vän vid en flytt, som från början var mörkgrå och sliten så jag pimpade upp den med lite orange grafittispray. 



Dagens Second Hand-outfit: Skjorta fyndad på Röda korset i Piteå, jacka och jeans köpt för billiga pengar av en kompis.



Mmmm, Boombox love |



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar