lördag 19 januari 2013

COS you need it




Filippa:

Som jag tidigare nämnt gillar jag att leta finare kläder på second hand. Det känns alltid lite lyxigt att hitta något av ett märke jag aldrig skulle ha råd att köpa annars.
För några år sedan fann jag kärleken till ett märke som heter COS. Jag älskar ALLT med detta märke (förutom priset, hehe). Det är fina, ordentliga material som antagligen håller länge och det är otroligt häftiga och speciella plagg. En del skulle jag aldrig köpa. En del vill jag verkligen ha!
Här i Landskrona finns det någon okänd själ som välsignar mig med mitt favoritmärke. Flera gånger jag besökt vår lilla mini-second hand Röda Korset har jag hittat plagg från detta märke (TACK du okände). Till exempel tishan min söting till 2,5-åring har på sig. Rejält material och riktigt cool. 25 kronor fick jag ge. Jag tackar ja!


1 kommentar:

  1. Jättefin tröja och himla söt dotter du har! Jag har fyndat mest prylar på loppis på sistone, inte så mycket kläder.

    SvaraRadera