söndag 16 december 2012

Lila ylle |

Dagens Second Hand-outfit dårååå.


Har under hela hösten letat efter den perfekta lila tjocketröjan och till slut fann jag den! Skam den som ger sig! Hittade den på Pingstkyrkans Loppis i Landskrona igår för ynka 20 spänn. Woop woop! 



Till tröjan har jag ett par otvättade tajta stuprörsjeans med mina fräscha Nike air till som avslutar kroppen. 

Det gäller ibland att ha tålamod när man är ute och Second Handlar (oh yes, I just made that word up). Men har man tålamod så plötsligt händer det! 


4 kommentarer:

  1. Jag dööööööör! Du är så jävla snygg!!!Puss!!! ;)
    /Islandsponnyn

    SvaraRadera
  2. Blir lite nyfiken, var finns denna secondhandaffär någonstans i Landskrona?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en loppis som Pingstkyrkan i Landskrona hade någar lördagar mellan 10-14, är dock inte säker om de fortfarande har den. :)

      Radera
  3. tack för svar. Visste inte ens att de hade haft överhuvudtaget :-) Nu ska jag hålla utkik!

    SvaraRadera