lördag 26 januari 2013

Vårens Second Handtrender!

Marie |


I vår går det mycket i blått, gult, neon, vitt, svart, mönster och framförallt jeans! Fler och fler får upp ögonen för Second Hand och Vintage, vilket är jättekul! Det går hur bra som helst att shoppa i trendiga färger och mönster Second Hand, här är några favoriter ur mina garderob inför våren:


Tröja köpt av Filippa som handlat den i någon Second Handbutik. Jeansshortsen är avklippta jeans och köpta på Salvation Army i New York. Halvlånga och lite oversize jeansshorts gäller i vår (eller supermegabaouta korta, så att skinkan nästan syns).



T-shirten är inte Second Hand tyvärr, men ett av mina favvoplagg. 



En avklippt långklänning från Röda Korset i Piteå, jag gjorde den till en hög midjekjol istället då det upptill inte riktigt var min smak eller stil. Tröjan är ett mysterium, hittade den i mitt förråd för ett tag sen. Ett gammalt Second Handfynd som jag inte använt på flera år och glömt bort. Klippte även av den lite...




Det ska vara långa slitsar i vår också!




OCH Neon. Mössan är mer neongrön i verkligheten. Köpt i vår Second Handbutik för några veckor sen. 10 spänn, JADÅ! 

Och sammanlagt, hur mycket fick jag egentligen betala för att vara så här trendig till våren...?? 110:- betalade jag för alla dessa Second Handplagg tillsammans. Perfekt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar