onsdag 26 december 2012

Proper Second Hand |



Kvällens önskeoutfit ala Second Hand 




Allt förutom skorna är Second Hand. 
Den pressveckade kjolen var till vaderna en gång i tiden, 
men jag klippte av den (snett tyvärr hehe). Båda plaggen är fyndade på Röda korset i Piteå faktiskt.





Och den här fina broschen köpte jag för en guldpeng på Röda korset i Landskrona. 
Går runt och vill säga "Howdy", när jag har den på mig. 



Skärpet är en present från min goda vän Linda, som hon fyndade Second Hand nån gång
Mitt absoluta favvoskärp som kommer följa med länge. 
Det bästa med det skärpet är att det både är guldiga och silvriga nitar på. 



Shit Maj-Britt, vad jag behöver fixa min riktiga kamera. Så än en gång, ber om ursäkt för dessa mobilbilder med sämst kvalle. Hehe. 

Howdy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar